Veelgestelde vragen

Hieronder een overzicht van onze meestgestelde vragen van onze klanten. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

 

 1. Hoe kunnen de producten zo goedkoop zijn?

Inuwtuin is rechtstreeks importeur van haar eigen producten. Er zit dus geen tussenpersoon tussen en doordat wij een internetwinkel zijn hebben wij lage overheadkosten. Minder kosten betekent een lagere prijs. Voor de producten die we zelf niet importeren hanteren we gewoon hele lage marges.

 2. Wat zijn de verzendkosten?

Dit verschilt per product. Op de productpagina staan de verzendkosten per product. Elk 2e product wordt voor de helft van de verzendkosten verzonden en toebehoren worden gratis meegezonden. Indien u een product naar België wilt verzenden kunt u beste even contact met ons opnemen, omdat daar een ander tarief voor geldt.

 3. Hoe worden de producten afgeleverd?

De producten worden in pakketten geleverd. Afhankelijk van de grootte van het product zal dit in 1 of meerdere pakketten zijn. Bijvoorbeeld de tuinhuizen en houtproducten worden veelal geleverd door Brink Transport. Brink Transport is gespecialiseerd in groot vervoer zoals tuinhuizen.

 4. Kunnen de producten ook opgehaald worden vanaf het magazijn?

Dit verschilt per product en kan op afspraak. Neemt u hiervoor contact met ons op. In de gevallen dat het kan betaalt u uiteraard geen verzendkosten, maar wel orderpickkosten van €25,=.

 5. Hoe lang is de garantieperiode?

De garantietermijnen van onze producten zijn als volgt: 
- prefab tuinhuis 10 jaar op pro
- tuinhuis 28/35/45mm 2 jaar
- tuinhuis 60mm 3 jaar 
- houten garage 45mm 2 jaar
- dakshingles 10 jaar 

Garantie op productie- en constructiefouten houtrot (indien goed onderhouden): 
- 10 jaar

 

Voor meer informatie over de garantie kunt u onze Algemene voorwaarden raadplegen.

 6. Kan ik ook bij aflevering betalen (rembours)?

Ja, dat kan. U kunt uw bestelling betalen per pin of contant bij aflevering. Ook is aanbetalen vaak niet nodig.

 7. Als ik een bestelling doorgeef moet ik dan direct betalen?

Nee, u kunt er dan voor kiezen om de aanbetaling per overboeking te doen (indien u via internet bestelt). U kunt dan de aanbetaling doen zodra het product binnen is. Zodra wij dan de aanbetaling hebben ontvangen zullen wij tot verzending overgaan. Een aanbetaling is vaak alleen nodig met maatwerk of wanneer u bestelling geïmpregneerd wordt.

 8. Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Ja, u kunt altijd uw bestelling telefonisch plaatsen. Het telefoon nummer van Inuwtuin is 020 – 201 41 64. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00-17.00u en op zaterdag 10.00-17.00u.

 

 9. Bent u oook geopend op 2e pinkster- en 2e paasdag?

Ja, wij zijn op 2e pinkster- en 2e paasdag geopend van 12.00 tot 17.00 uur. U bent van harte welkom.

 11. Verhuurd u ook tuinhuisjes?

Nee, wij verhuren onze artikelen niet.